اندونزی مشارکت خود در «شورای صلح» غزه را تعلیق کرد

    •••••  شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ — ۰۵:۳۷ کد مطلب : 192832/a   

به گزارش تحلیل ایران به نقل از شبکه المیادین،«سوگی یونو»، وزیر امور خارجه اندونزی اعلام کرد: این کشور با توجه به تشدید تنش‌های نظامی در خاورمیانه تصمیم گرفته تا مشارکت خود در «شورای صلح» را به حالت تعلیق درآورد.

 

وزیر خارجه اندونزی در این باره گفت: تصمیم گرفته‌ایم با توجه به افزایش تنش‌های نظامی در منطقه خاورمیانه، مشارکت خود در شورای صلح را تعلیق کنیم.