مخبر: دشمن برای مرتبه سوم میز مذاکره را به آتش کشید

    •••••  یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ — ۲۲:۴۲ کد مطلب : 197914/a   

به گزارش تحلیل ایران ، محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری با انتشار پستی در یکی از شبکه‌های اجتماعی گفت: دشمن با بمباران لبنان در زمان حضور میانجی در ایران، میز مذاکره را برای مرتبه سوم به آتش کشید تا نقض مکرر آتش‌بس در همه ساحات را فریاد بکشد.

 

مخبر در ادامه افزود: ما با عهدشکنان با زبان «قدرت» سخن می‌گوییم؛ محور مقاومت پیکری یکپارچه است و بهای سنگین و دردناک این تعرض را قطعا در میدان دریافت خواهند کرد.