۱۷ نفر در آتش‌سوزی مرکز توانبخشی مسجدسلیمان مصدوم شدند

    •••••  شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۲:۰۱ کد مطلب : 198153/a   

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، ندا ذوالفقاروند جمعه شب در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در این مرکز، ۶۴ دختر دارای معلولیت بالای ۱۴ سال نگهداری می‌شوند.

 

وی افزود: مصدومان با کمک مردم و نیروهای امدادی آتش‌نشانی و هلال‌احمر از دل آتش نجات یافتند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان مصدومیت این افراد را مشکلات تنفسی ناشی از دود آتش‌سوزی عنوان کرد و گفت: ۱۶ نفر از مصدومان با حال عمومی خوب و پایدار ترخیص شدند. یک نفر دیگر که شرایط مناسبی دارد، انتظار می‌رود فردا ترخیص شود.

 

 حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه ۲۲ خردادماه، آتش‌سوزی در این مرکز رخ داد و بلافاصله عملیات امدادی توسط آتش‌نشانی، هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی آغاز شد.