موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی مسکن

a/154012 :کد

استاندار سمنان:

زمین لازم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در گرمسار تامین می‌شود

  چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ — ۱۲:۵۶
تعداد بازدید : ۱۸۰   
 تحلیل ایران -زمین لازم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در گرمسار تامین می‌شود

استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف این استان، گفت: مشکل و مساله‌ای در مورد تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در شهر گرمسار وجود ندارد و زمین برای متقاضیان تامین می‌شود.

 برای تامین زمین در گرمسار برای این طرح مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در گرمسار از طریق تغییر کاربری و استفاده از زمین‌های مازاد در برنامه قرار دارد.

استاندار سمنان یادآور شد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حال پیشرفت است و اگر متقاضی بیشتر هم وجود داشته باشد، زمین لازم درگرمسار تامین می شود.

وی بیان کرد که ساخت شهر جدید ایوانکی در قالب نهضت ملی مسکن یک برند کشوری محسوب می‌شود و در نشست امروز سعی شد مسایل مختلف بررسی و موانع اجرایی طرح در بخش ایوانکی برطرف شود.

هاشمی با اشاره به درحال ساخت بودن ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان، خاطرنشان کرد: دومین سایت بزرگ ویلایی‌سازی کشور در قالب نهضت ملی مسکن با یکهزار و ۷۶ واحد در شهر دامغان در استان سمنان در حال پیشرفت است.

۳۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی در شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان در حال ساخت است و در این نشست در زمینه تامین زیرساخت‌های انرژی آب و گاز و میزان پیشرفت طرح و موانع آن مباحثی مطرح شد.

ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد توسط راه و شهرسازی در ۲۰ شهر استان سمنان طی چهار سال هدف‌گذاری شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :