موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/159469 :کد

دلایل سقوط نفت وافت فولاد و استقلال خوزستان

دلایل سقوط نفت وافت فولاد و استقلال خوزستان از زبان یک کارشناس

  پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ — ۰۶:۳۴
تعداد بازدید : ۶۶   
 تحلیل ایران -دلایل سقوط نفت وافت فولاد و استقلال خوزستان از زبان یک کارشناس

یک کارشناس فوتبال دلایل افت تیم های خوزستانی در لیگ برتر و سقوط نفت آبادان را تشریح کرد.

به گزارش تحلیل ایران قاسمپور در مورد قعرنشینی تیم های خوزستانی در لیگ برتر بیست و سوم گفت: نفت آبادان سقوط کرده و به احتمال فراوان دیگر تیم سقوط کننده هم خوزستانی خواهد بود.شاید اگر سه تیم از لیگ برتر سقوط می کردند هر سه تیم خوزستانی بودند! فولاد وضعیتش با استقلال خوزستان و نفت آبادان فرق می کند و به اندازه استقلال و تراکتور و ... هزینه کرده است اما بازیکنان مسن خارجی در این تیم حضور دارند و حتی برخی بازیکنانی که سال ها در فولاد حضور داشتند و ازنظر کیفیت بازدهی لازم را برای تیم ندارند بازهم با آنها قرارداد امضا شده است. فولاد از نظر امکانات و زیر ساخت ها هم وضعیتش خیلی مناسب و بهتر از استقلال خوزستان و نفت آبادان است. د

 

لایل سقوط نفت وافت فولاد و استقلال خوزستان از زبان یک کارشناس آبادانی

یک کارشناس فوتبال دلایل افت تیم های خوزستانی در لیگ برتر و سقوط نفت آبادان را تشریح کرد.

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دلیل سقوط نفت آبادان به لیگ یک اظهار داشت: نفت سال هاست مشکل دارد و چند سالی با شانس در لیگ برتر ماندگار شد و به قول معروف ابر وباد مه و خورشید در کار بودند تا این تیم سقوط نکند. امسال هم شروع بدی در لیگ داشت و بازیکنان خوبی هم جذب نشدند. البته مشکلات باشگاه صنعت نفت آبادان را می توان به چند بخش تقسیم کرد. مشکلات مالی، مدیریتی و فنی و... در بخش مالی چند تیم مثل هوادار، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران مانند نفت بودند اما آنها دچار وضعیت نفت نشدند.

 

وی افزود: بخشی از مشکلات هم به شرایط حاکم بر شهر و وضعیت آب و هوایی مربوط می شود حدود دو سال و نیم پیش من مدیر فنی تیم نفت آبادان بودم جالب است بدانید که حتی بازیکنان بومی درجه دو و سه شهر آبادان هم حاضر نیستند برای نفت آبادان بازی کنند. برخی می خواستند علیه ما شیطنت کنند مدام می گفتند چرا بازیکن بومی جذب نمی کنید اما باورتان نمی شود بازیکن آبادانی با دستمزد کمتر حاضر بود به تیم مسجدسلیمان برود اما برای نفت آبادان بازی نمی کرد! 

مربی اسبق نفت آبادان تاکید کرد: ازسویی دیگر شهری که به تیم ملی بازیکن می داد و مهد فوتبال بود اکنون به جایی رسیده که بازیکنی برای تیم شهر خود ندارد و دلیلش هم مشخص است چون دیگر سازندگی در فوتبال آبادان وجود ندارد. زمانی مسابقات مختلف فوتبال در آبادان برگزار می شد از مسابقات آموزشگاهی تا باشگاهی اما اکنون به دلیل گرانی و و بالا رفتن هزینه ها دیگر کمتر کسی تیمداری می کند و همه بار فوتبال آبادان روی دوش نفت است و اکنون هم آدم های خیلی قوی در آن حضور ندارند.

 

در لیگ برتر بیست و سوم گفت: نفت آبادان سقوط کرده و به احتمال فراوان دیگر تیم سقوط کننده هم خوزستانی خواهد بود.شاید اگر سه تیم از لیگ برتر سقوط می کردند هر سه تیم خوزستانی بودند! فولاد وضعیتش با استقلال خوزستان و نفت آبادان فرق می کند و به اندازه استقلال و تراکتور و ... هزینه کرده است اما بازیکنان مسن خارجی در این تیم حضور دارند و حتی برخی بازیکنانی که سال ها در فولاد حضور داشتند و ازنظر کیفیت بازدهی لازم را برای تیم ندارند بازهم با آنها قرارداد امضا شده است. فولاد از نظر امکانات و زیر ساخت ها هم وضعیتش خیلی مناسب و بهتر از استقلال خوزستان و نفت آبادان است. 

 

وی افزود: آکادمی فولاد که این همه آن را دربوق کرنا کرده اند چند بازیکنش در لیگ برتر بازی می کنند؟ شاید دو سه بازیکن درفولاد در لیگ برتر نیمکت نشین هستند. برخی بازیکنان غیربومی حدود 5 – 6 سال است که در فولاد حضور دارند و نمی دانم دلیلش چیست که بازهم با آنها قرارداد امضا می شود؟ بحث دلالی است یا بحث مربوط به همین فسادهایی که اخیرا در فوتبال از آن حرف می زنند؟!

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :