موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی اقتصاد کلان

a/160114 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

یارانه ۴۰۰ هزارتومانی سه دهک واریز شد

  جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ — ۱۸:۱۰
تعداد بازدید : ۶۳   
 تحلیل ایران -یارانه ۴۰۰ هزارتومانی سه دهک واریز شد

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان ۳ دهک کم‌درآمد واریز شد‌.

به گزارش تحلیل ایران ؛ بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه هر نفر در سه دهک‌ کم درآمد به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد.

بر اساس اعلام این سازمان تعداد افراد خانوارهای سه دهک کم درآمد به ۱۰ میلیون سرپرست خانوار می رسد و یارانه ۴۰۰ هزار تومانی این خانوارها از ساعت ۲۴ امشب یابد برداشت می شود.

بر اساس اطلاعیه شماره 40 سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله 160 ( خرداد ماه ) به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم واریز شد.

یارانه کمک معیشتی مرحله 160 مربوط به خرداد ماه 1402 به حساب ۱٠،٠۷۵،۸۳۶ سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز جمعه ٢٥ خرداد ماه قابل برداشت است.

در این اطلاعیه آمده است: یارانه مرحله 160 به مبلغ ١١،٠٧٥ میلیارد تومان بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب ۱٠،٠۷۵،۸۳۶ سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در ٢٨ بانك عامل سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز جمعه ٢٥ خرداد ماه قابل برداشت است.

بر این اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :