موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست داخلی

a/160206 :کد

اعلام آمادگی سپاه قدس برای کمک به دولت

اعلام آمادگی سپاه قدس برای کمک به دولت

  یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ — ۱۰:۱۷
تعداد بازدید : ۲۶   
 تحلیل ایران -اعلام آمادگی سپاه قدس برای کمک به دولت

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه همواره در همه شرایط به دولت‌ها کمک کرده است، گفت: بسیج سازندگی سپاه می‌تواند طرح‌های عمرانی را با قیمت پایین‌تر و در زمان کوتاه‌تری تحویل دهد.

به گزارش تحلیل ایران، سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در نشستی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گیلان درباره طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مشارکت بسیج سازندگی در این طرح‌ها تبادل نظر کردند. 

 

فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست با بیان اینکه در شرایط کنونی که کشور از نظر اقتصادی درگیر تحریم و مشکلات ناشی از آن است، نیاز به کار جهادی و نیروهای جهادی داریم که کارهای عمرانی استان را پیش ببریم، اظهار کرد: در 6 ماهه گذشته، یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبرسانی، ساخت مسکن محرومان با مشارکت بسیج سازندگی در استان گیلان هزینه شده است. 

 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه می‌تواند طرح‌های عمرانی را با قیمت پایین‌تر و در زمان کوتاه‌تری تحویل دهد، گفت: سپاه همواره در همه شرایط به دولت‌ها کمک کرده و با توجه به ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج مردمی، آمادگی خود را برای کمک به دولت و مجلس اعلام می‌کنیم. 

 

به گفته وی، بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، در خصوص طرح‌های عمرانی، آبرسانی، ساخت مسکن محرومین در کنار مجموعه دولت و مجلس است تا بتوان خدمت بیشتری را به مردم ارایه کرد. 

 

در این نشست نمایندگان استان در خصوص مشکلات گیلان مانند پسماند، پیگیری طرح‌های عمرانی ناتمام، بدهی پیمانکاران و بهره برداری از طرح‌های اشتغال‌زا برای استان بحث و تبادل نظر کردند. 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :