موضوعات ‌مرتبط: سیاسی احزاب و تشکل ها

a/160245 :کد

در برنامه بدون تعارف؛

پزشکیان: علم و مسیر زندگی‌ام را برای سربلندی مردم می گذارم

  یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ — ۲۱:۴۲
تعداد بازدید : ۳۱   
 تحلیل ایران -پزشکیان: علم و مسیر زندگی‌ام را برای سربلندی مردم می گذارم

«مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: علم، مهارت و مسیر زندگی‌ام را برای ارتقا و سربلندی مردم تا جایی که بتوانم در طبق اخلاص گذاشته و تا آخر با آنها خواهم ماند.

به گزارش تحلیل ایران ، برنامه بدون تعارف شامگاه یکشنبه - ۲۷ خردادماه - با حضور مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه دو سیما آغاز شد.

 

مسعود پزشکیان در برنامه بدون تعارف درباره اینکه چرا برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده است، گفت: مردم بدانند که من به عنوان فردی که در این آب و خاک زندگی می کنم علم، مهارت و مسیر زندگی ام را برای ارتقا و سربلندی این مردم تا جایی که بتوانم در طبق اخلاص گذاشته و تا آخر با آنها خواهم ماند.

 

 

به گزارش تحلیل ایران «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :