موضوعات ‌مرتبط: سیاسی غرب آسیا

a/160565 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

مقام اسرائیلی: برای جنگ با حزب الله آماده نیستیم

  یکشنبه ۰۳ تیر ۱۴۰۳ — ۲۰:۵۱
تعداد بازدید : ۳۹   
 تحلیل ایران -مقام اسرائیلی: برای جنگ با حزب الله آماده نیستیم

شهردار «حیفا» در فلسطین اشغالی اذعان کرد که « ما به صورت مطلق، برای جنگ با حزب الله آماده نیستیم؛ زیرا دولت ما را رها کرده و با ما همکاری نمی‌کند».

به گزارش تحلیل ایران ، «یونا یاهاو» شهردار «حیفا» در فلسطین اشغالی امروز یکشنبه، ضمن هشدار نسبت به جنگ احتمالی با حزب الله لبنان، گفت که باید تمامی کارخانه‌ها از این شهر خارج شود؛ «زیرا اهدافی برای حزب الله خواهد بود».

یاهاو به شبکه 12 اسرائیل گفت: «نمی‌توانم بگویم که ما به صورت مطلق، برای جنگ با حزب الله آماده هستیمغ زیرا دولت ما را رها کرده و با ما همکاری نمی‌کند».

وی با اشاره به اینکه حزب الله، ارتشی است که به صورت مداوم در حال آموزش دیدن است، تأکید کرد: «این در حالی است که ما هر روز مانند پلیسهای نظامی هستیم و هیچ آموزشی نمی‌بینیم».

حزب الله امروز فایل ویدئویی تحت عنوان «لمن يهمه الأمر» (قابل توجه مراجع ذیصلاح) منتشر کرد و در آن، تصاویری از اهداف مهم رژیم صهیونیستی به تصویر کشید.

در این ویدئو، بخشهایی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله نشان داده می‌شود که به سران اسرائیل هشدار می‌دهد اگر جنگی با این رژیم آغاز شود، این جنگ «بدون ضابطه، قاعده یا سقف» خواهد بود.

دبیر کل حزب الله همچنین هشدار داد که هر کس به فکر جنگ با حزب الله بیافتد، قطعا پیشمان خواهد شد. همزمان با این اظهارات که به زبانهای عبری و انگلیسی نیز ترجمه شده، مختصاتی از اهداف آتی حزب الله در اراضی اشغالی ذکر شده، ولی اسمی از این مناطق به میان نیامده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :