موضوعات ‌مرتبط: ورزشی المپیک

a/160601 :کد

عیدی ویژه کمیته ملی المپیک

عیدی ویژه کمیته ملی المپیک به ورزشکاران المپیکی و منتفی شدن انتقال

  دوشنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۳ — ۱۱:۵۷
تعداد بازدید : ۴۹   
 تحلیل ایران -عیدی ویژه کمیته ملی المپیک به ورزشکاران المپیکی و منتفی شدن انتقال

دبیر کل کمیته ملی المپیک از پرداخت عیدی به ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته‌اند، خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، منافع هاشمی، عنوان کرد: هیات اجرایی تصمیم گرفت به عنوان کمک و پاداش، برای ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند، کادر فنی و کادر سرپرستی عیدی پرداخت کند. امیدوارم عیدی خوبی را به عزیزانی که در کاروان هستند پرداخت کنیم.

 

در مورد رقم آن وارد جزییات نمی‌شوم. پاداش برای کسانی است که درگیر بازی‌ها هستند. هاشمی درباره سهمیه یونیورسالیتی گفت: در جودو و سنگنوردی خبری نیست. شاید در شنا این اتفاق بیفتد. با توجه به سهمیه‌های احتمالی دوومیدانی، تعداد سهمیه‌های ایران بیشتر خواهد شد.وی درباره پاداش کادر فنی، عنوان کرد: در خصوص هزینه‌های کاروان علاوه بر پاداش ورزشکاران برای کادر هم باید تصمیم‌گیری می‌شد. در مورد پاداش ورزشکاران، کادر فنی، سرمربی، سرپرست، خبرنگاران، روسای فدراسیون‌ها، کادر اجرایی و ... نیاز به تصویب در هیات اجرایی بود. ۱۵۰۰ یورو برای ورزشکاران، کادر فنی و سرپرستان در نظر گرفته شده است‌.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: برای سایر افراد تغییری نسبت به گذشته نداشتیم و همانند المپیک توکیو خواهد بود. 13- 14 فدراسیون که در محل هستند نیز هزینه‌های اضطراری خواهند داشت که در صورت نیاز پرداخت خواهد شد.هاشمی در مورد واگذاری خوابگاه آزادی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، عنوان کرد: کمیته ملی ۳ مکان را به عنوان خوابگاه به ورزشکاران المپیکی قرار می‌دهد. آخرین تصمیم این بود کمیته به خوابگاه آکادمی و نصرت متمرکز شود. با توجه به نیاز فدراسیون‌ها با فدراسیون‌های پزشکی و گلف صحبت کردیم اگر بشود به بقیه فدراسیون‌هایی که نیاز به خوابگاه دارند، سرویس بدهند، مدیریت خوابگاه را به آن فدراسیون منتقل کنیم. در حال حاضر بازگرداندن این خوابگاه به وزارت ورزش منتفی شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :