موضوعات ‌مرتبط: سیاسی انتخابات

a/160633 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

قالیباف بعد از مناظره: موضوع رفع تحریم برای مردم مهم است

  ﺳﻪشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۳ — ۰۱:۵۷
تعداد بازدید : ۲۴   
 تحلیل ایران -قالیباف بعد از مناظره: موضوع رفع تحریم برای مردم مهم است

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امروز دو موضوع یکی بحث رفع تحریم و دیگری بحث خنثی‌سازی آن برای مردم مهم است.

به گزارش تحلیل ایران ، محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از چهارمین مناظره انتخاباتی گفت: امشب بحث در مورد سیاست خارجی بود. طبیعتاً سیاست خارجی ادامه سیاست داخلی است. امروز دو موضوع یکی بحث رفع تحریم و دیگری بحث خنثی‌سازی تحریم برای مردم مهم است. 

وی افزود: البته مردم به ما می‌گویند شما مسئولین هر اسمی می‌خواهید برای آن بگذارید مهم این است که شما مسائل اقتصادی کشور را حل کنید. 

قالیباف ادامه داد: امشب به این نکته اشاره کردم که باید موضوع رفع تحریم را دنبال کنیم. معتقد هستم همان‌طور که شهید رئیسی مذاکرات را دنبال کرد ما نیز حتماً باید آن را در چهارچوب قانون راهبردی که در ماده شش آن آمد دنبال کنیم. 

 وی بیان کرد: به‌هرحال طرف ما در مذاکرات هسته‌ای آمریکا است در تاریخ قبل و بعد از انقلاب آمریکا نشان داده است که در عملکرد و گفتار صادق نیست و ما طبیعتاً باید اقدامی متقابل انجام دهیم. یعنی یکی بدهیم یکی بگیریم. 

قالیباف اظهار کرد: بند مصمم هستم که این مسیر را با اولویت در حوزه سیاست خارجی دنبال کنم. در کنار آن بحث توان داخلی هم مهم است که در حوزه توان داخلی نباید اجازه دهیم سفره مردم کوچک شود.

وی افزود: مخصوصاً آن‌هایی که حقوق می‌گیرند و حقوق ثابتی دارند. باید ما‌به‌تفاوت تورم تا پایه حقوقی را اضافه کنیم و از اتلاف‌هایی که است جلوگیری کنیم. باید از سرمایه‌های داخلی و خارجی استفاده کنیم. 

قالیباف در پایان گفت: مطمئن هستم در دوره چهاردهم با همکاری مردم و نخبگان می‌توانیم بر این مشکلات فائق شویم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :