موضوعات ‌مرتبط: سیاسی احزاب و تشکل ها

a/160664 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

  ﺳﻪشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۳ — ۱۹:۱۳
تعداد بازدید : ۱۷   
 تحلیل ایران -قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اصل بر مشارکت است و بعد انتخاب خوب است. مشارکت امنیت ملی ما است. مشارکت اقتدار ملی ما است. عزت کشور ما است.

به گزارش تحلیل ایران محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از پنجمین مناظره انتخاباتی گفت: از عزیزانمان در سازمان صدا و سیمای تشکر کنم که در این فرصت کوتاه، برنامه‌ریزی‌های وسیع و دقیقی انجام داد به همه مدیران، عزیزان و کارمندان خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: از همه مردم عزیز مخصوصاً آن‌هایی که فعالیت کردند. تلاش کردند و مشارکت خواهند کرد. مخصوصاً از افرادی که از بنده حمایت کردند و حمایت می‌کند اینجا یک خواهشی دارم، عزیزانی که همراه هستند و همراهی می‌کنند با سایت www.ghalibaf.ir در تماس باشند تا بتوانیم همکاری‌ پاسخگویی بیشتری داشته باشیم. 

قالیباف بیان کرد: از همه ملت عزیزمان استدعا دارم و خواهش می‌کنم در انتخابات مشارکت داشته باشد که اصل بر مشارکت است و بعد انتخاب خوب است. مشارکت امنیت ملی ما است. مشارکت اقتدار ملی ما است. عزت کشور ما است. 

وی گفت: امروز هر رای در صندوق انتخابات مثل هر رزمنده‌ای است که در دوران دفاع مقدس از کیان ایران عزیز ما دفاع می‌کرد.

قالیباف ادامه داد: امیدوارم ان شالله روز جمعه با یک حضور باشکوه و ان شاالله یک انتخاب خوب آینده‌ای پرشکوه برای فرزندان‌مان و برای ایران عزیزمان بسازیم.

قالیباف در پایان گفت: همچنان که در حوزه دفاع و امنیت دنیا به ما حسرت می‌خورد در عرصه اقتصادی نیز این‌گونه باید قدم برداریم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :