موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی آموزش و پرورش

a/160979 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

حضور موفق دانش‌آموزان مخترع ایرانی در المپیاد علوم انگلستان ۲۰۲۴

  ﺳﻪشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ — ۱۵:۱۹
تعداد بازدید : ۳۸   
 تحلیل ایران -حضور موفق دانش‌آموزان مخترع ایرانی در المپیاد علوم انگلستان ۲۰۲۴

سرپرست تیم‌های علمی دانش‌آموزان ایران با اعلام موفقیت دانش‌آموزان مخترع ایرانی در المپیاد علوم انگلستان ۲۰۲۴ گفت: در این دوره از مسابقات ۱۱۴ تیم از ۴۸ کشور و با ارائه ۳۱۰ پروژه علمی به رقابت پرداختند.

به گزارش تحلیل ایران ، مهدی رشیدی جهان سرپرست تیم‌های علمی دانش‌آموزان ایرانی با اشاره به برگزاری المپیاد علوم انگلستان 2024 در تاریخ اول جون ۲۰۲۴ تا ۱۵ جون ۲۰۲۴ ( 12 الی 26 خرداد ماه )، اظهار کرد: این مسابقات به صورت سالیانه و بین سنین 12 تا 18 سال برگزار می شود که در این دوره از مسابقات 114 تیم از 48 کشور با ارائه 310 پروژه علمی حضور یافتند.

وی افزود: این المپیاد با حمایت دانشگاه آکسفورد و در رشته‌های فنی ‌مهندسی، علوم کامپیوتر، انرژی، علوم زیستی، علوم اجتماعی، هنر و رباتیک و در دو مرحله برگزار شد.

رشیدی جهان بیان داشت: در مرحله اول این المپیاد و پس از ارزیابی مستندات پروژه‌های دانش‌آموزی، 4 تیم ایران متشکل از سینا مقدم نودهی، ‌پانیذ کریمی، ایلیا نصرت پناه، ماهان قدیمی و محمدسام نعمتی معین در بین تیم های راه یافته به مرحله دوم قرار گرفته‌اند.

سرپرست تیم‌های علمی دانش‌آموزان ایران گفت: پس از پایان مرحله دوم، بررسی داوری نهایی انجام شد که نتایج آن به تازگی اعلام شد و از ایران سینا مقدم نودهی موفق به کسب مدال برنز، ماهان قدیمی و محمدسام نعمتی صاحب دیپلم افتخار، پانیذ کریمی و ایلیا نصرت پناه موفق به دریافت گواهی نامه حضور این دوره از المپیاد علوم انگلستان شدند.

وی اضافه کرد: همچنین این دانش‌آموزان پس از داوری طرح های‌شان به عنوان مخترع، موفق به عضویت فدراسیون جهانی مخترعین شده‌اند که در مرداد امسال به عنوان منتخبین و مخترعان ایرانی در مسابقات جهانی ژنو سوئیس شرکت خواهند کرد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :