موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/161218 :کد

حذف سلسائو از کوپا آمریکا؛

پاناما هم به خانه برگشت

  یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ — ۰۸:۴۹
تعداد بازدید : ۳۶   
 تحلیل ایران -پاناما هم به خانه برگشت

مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا با حذف پرافتخارترین تیم جهان به پایان رسید.

به گزارش تحلیل ایران، مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) با حذف برزیل و پاناما از دور مسابقات به پایان رسید. در این مرحله برزیل حریف اروگوئه بود و پاناما نیز به مصاف کلمبیا رفت. کلمبیا که با کسب عنوان نخست گروه چهارم مسابقات و بالاتر از برزیل به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکا رسیده بود در این مرحله با پنج گل برابر پاناما به برتری رسید.

برای تیم ملی فوتبال کلمبیا جان کوردوبا (دقیقه ۸)، خامس رودریگز (دقیقه ۱۵)، لوئیز دیاز (دقیقه ۴۱)، ریچارد ریوس (دقیقه ۷۰) و میگل بورخا (دقایق تلف شده) موفق به گلزنی شدند. کلمبیا با صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها حریف تیم ملی فوتبال اروگوئه شد.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی تیم ملی فوتبال کانادا به مصاف آرژانتین می‌رود.

در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی تیم ملی فوتبال اروگوئه دست به کار بزرگی زد و موفق شد برزیل پرافتخارترین تیم جهان را از دور مسابقات حذف کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و اروگوئه در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما شاگردان بیلسا در ضربات پنالتی چهار بر ۲ برزیل را شکست دادند. در این بازی ادر میلیتائو و داگلاس لوئیز بازیکنان برزیل ضربات پنالتی خود را از دست دادند و در مقابل آلیسون بکر فقط توانست ضربه پنالتی خوزه خیمنز را بگیرد.

برای تیم ملی اروگوئه فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، جیورجیان دی آراسکائتا و مانوئل اوگارته پنالتی خود را به گل تبدیل کردند تا شاگردان بیلسا با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :