موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال ایران

a/161246 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

چراغ سبز پرسپولیس به قطری‌ها؛ ستاره سرخ‌پوشان در مسیر جدایی

  یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ — ۱۷:۳۳
تعداد بازدید : ۳۶   
 تحلیل ایران -چراغ سبز پرسپولیس به قطری‌ها؛ ستاره سرخ‌پوشان در مسیر جدایی

باشگاه پرسپولیس در صورت توافق با تیم قطری مشکلی برای فروش ستاره تیم خود ندارد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از ایرنا ، عبدالکریم حسن ستاره سابق تیم ملی فوتبال قطر و مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ در شرایطی که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، در زمستان سال گذشته راهی ایران شد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

 

عبدالکریم بعد از نیم فصل حضور در پرسپولیس به خوبی قابلیت‌های خود را نشان داد تا این‌بار محبوب هواداران پرسپولیس و سکوهای آزادی شود. همین درخشش نصف و نیمه حسن کافی بود تا تیم‌های کشورش به فکر جذب این مدافع ۳۳ ساله باشند. در روزهای گذشته باشگاه الوکره قطر با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواستار جذب این مدافع شد که با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه گردید. العربی نیز دیگر تیم قطری، علاقه‌مند به جذب این بازیکن است و مذاکرات اولیه را با باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن وی انجام داد.

 

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز در آئین معرفی سرمربی جدید این تیم در واکنش به جدایی عبدالکریم حسن، گفت: چندین باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن به ما پیشنهاد دادند و مدیران دو باشگاه به ایران آمدند. ما به آنها گفتیم هم از کیفیت او راضی هستیم و هم او ارتباط خوبی با هواداران دارد و فعلا شرایط جدایی میسر نیست. خودش علاقه‌مندی به پرسپولیس را اعلام کرده، اما با توجه به حضور در کشورش مایل به جدایی‌ست. او را راضی کردیم تا در پرسپولیس بماند تا شرایط در آینده برای جدایی وی اگر ممکن بود، این اتفاق محقق شود.

 

شنیده‌های از این موضوع حکایت دارد که باشگاه پرسپولیس با توجه به خواسته مدافع قطری خود و پیشنهاد جالب توجه العربی و از طرفی نیز با وجود اینکه تنها یک سال تا پایان قرارداد عبدالکریم با سرخ‌پوشان باقی مانده، روی فروش و درآمدزایی این مدافع حساب باز کرده و مشکلی از این بابت ندارد. به نظر می‌رسد عبدالکریم حسن بعد از نیم فصل حضور از جمع سرخ‌پوشان جدا خواهد شد تا این باشگاه بتواند از درآمد حاصل از فروش وی بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :