موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست داخلی

a/161280 :کد

پرتاب شدن ضدانقلاب به دوران نئاندرتال‌

فارس

  دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ — ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۶۴   
 تحلیل ایران -پرتاب شدن ضدانقلاب به دوران نئاندرتال‌

ضدانقلاب در فضای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم سعی کرد با استفاده از زور و ارعاب و تهدید و سلب آزادی ایرانیان خارج از کشور آنان را از رای دهی منصرف کند.

به گزارش تحلیل ایران رفتار ضدانقلاب در جریان رای‌دهی ایرانیان خارج از کشور نشان داد که براندازان چیزی برای ارائه ندارند و این جماعت بیش از پیش تهی و خالی شده‌اند. برنامه بخشی از ضدانقلاب به عنوان کمپین جهت جلوگیری از رای دهی ایرانیان خارج از کشور که با توحش و هتاکی و آزار هموطنان همراه بود، ضدانقلاب را به دوران ماقبل تاریخ و نئاندرتال‌ها پرتاب کرد.
 
این رفتار از سر استیصال و درماندگی براندازان آنچنان اولیه بود که حتی کارشناسان تلویزیون‌های ضدانقلاب که هدف توجیه این رفتارهای آزاردهنده را داشتند نیز نتوانستند از آن دفاع و این موارد را توجیه کنند. تحرکات ضدانقلاب که سعی کرد با استفاده از افرادی با رفتار اراذل و اوباش مشابه شعبان بی مخ با زور و هتاکی ایرانیان را از رای‌دهی منصرف کند، نشان از دست‌های کاملا خالی ضدانقلاب می دهد. این درحالی است که با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات به میزان ۲۰ درصد به رای دهندگان خارج از کشور افزوده شد.
 
 
قطعا این رفتار ضدانقلاب که به آزار افراد سالخورده و زنان و توهین‌های رکیک و همچنین تهدید آنان ختم شد، چهره واقعی آنان را نشان می‌دهد. افرادی که حتی به خبرنگار بی بی سی فارسی که از جمله عناصر خود آنان هستند نیز رحم نکردند تا جایی که این خبرنگار در توصیف فضای متوحش این جماعت عصبانی و هیستریک عنوان کرد که باید در برابر آنان «جلیقه ضدفحش» به تن کرد.
 
گفته می‌شود این رفتار هیستریک و خشونت آمیز آنقدر کور بوده که حتی غیر ایرانیانی که بر حسب اتفاق از این محل‌ها تردد می‌کردند نیز آماج توهین‌های این افراد قرار گرفتند.
 
 در معدود صحنه‌هایی که ایرانیان خارج از کشور این افراد را دعوت به گفت و گوی منطقی کردند نیز ضدانقلاب نشان داد بیش از پیش تهی از معنا و فرهنگ سیاسی است که عاقبت با فحاشی این افراد ایرانیان نه تنها اقناع نشده بلکه با زیر سئوال بردن آنان به سمت صندوق اخذ رای رفتند.
 
توسل به زور و خشونت، توهین به زنان و افراد سالخورده، کشیدن رو سری از سر زنان با حجاب با اشاره به اقدامات رضاخان به عنوان یک دیکتاتور، تهدید به اعدام رای دهندگان، مقابله با آزادی افراد و ... همه و همه رفتار ماقبل تاریخ ضدانقلاب در این انتخابات بود که چهره واقعی آنان را به مردم و جهانیان نشان داد.
 
                               

  فارس
 
  آدرس ایمیل :
  آدرس سایت/وبلاگ:
  از همین نویسنده :


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :