موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی بانک ، بیمه ، بورس

a/161299 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

بازگشت بازار ارز و سکه به روند کاهشی

  دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ — ۱۹:۱۲
تعداد بازدید : ۴۱   
 تحلیل ایران -بازگشت بازار ارز و سکه به روند کاهشی

بررسی میدانی بازار طلا و سکه در سبزه‌میدان نشان می‌دهد، حباب قیمتی سکه در بازار غیررسمی از ابتدای معاملات امروز هجدهم تیر کاهش یافت.

به گزارش تحلیل ایران ؛ دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس ۴۶ هزار و ۳۶۲ تومان و در بخش حواله ۴۳ هزار و ۲۸۸ تومان کشف قیمت شد‌.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۵۰ هزار و ۱۹۸ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۲ هزار و ۶۲۴ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۹ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم به نرخ ۳۷ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۴۰ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت‌.

امروز حباب سکه امامی به ۶ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۳ میلیون و ۶۷۴ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۳۹۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۴ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۸ دهم درصدی به نرخ ۲۳۷۱ دلار قیمت گذاری شده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :