موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/161365 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

ادامه تلفات سنگین نظامیان اسرائیلی در غزه

  ﺳﻪشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ — ۲۱:۱۳
تعداد بازدید : ۴۰   
 تحلیل ایران -ادامه تلفات سنگین نظامیان اسرائیلی در غزه

نیروهای القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز در محله «الشجاعیه» شهر غزه دو ساختمان را که محل اختفای نظامیان صهیونیست بود، منهدم کردند که در پی آن، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و چندین نفر دیگر هم زخمی شدن

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس ؛ همزمان با ادامه مذاکرات آتش‌بس در غزه که در قاهره در حال برگزاری است، نیروهای مقاومت فلسطین در مناطق مختلف غزه به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

شبکه خبری العربیه به نقل از منابع میدانی خود خبر داد که در پی انفجار یک بسته در یکی از خودروهای نظامیان اسرائیل، دو نفر کشته و شش نفر نیز زخمی شدند.

ارتش اسرائیل ساعتی پیش اذعان کرد که در جریان درگیریهای 24 ساعت گذشته با نیروهای القسام (شاخه نظامی جنبش حماس)، 11 نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

 

جنبش حماس در کانال تلگرامی خود خبر داد که در محله «الشجاعیه» در شهر غزه، یک گروه از نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند که در داخل یک ساختمان مخفی شده بودند.

نیروهای القسام پس از هدف قرار دادن این ساختمان، با نظامیان اسرائیلی درگیر شدند که در پی آن، چند صهیونیست کشته و زخمی شدند.

رزمندگان القسام در اطراف مسجد «الهواشی» واقع در شرق غزه نیز یک منزل دیگر را هدف قرار دادند که نظامیان صهیونیست در آن پنهان شده بودند. در این حمله نیز شماری از اسرائیلیها زخمی شدند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :