موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/161818 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

حزب‌الله عراق: حملات یمن، ابهت اسرائیل را در هم شکست

  جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ — ۲۲:۱۲
تعداد بازدید : ۳۵   
 تحلیل ایران -حزب‌الله عراق: حملات یمن، ابهت اسرائیل را در هم شکست

گردان‌های حزب‌الله عراق ضمن تبریک عملیات نیروهای مسلح یمن در عمق فلسطین اشغالی، تأکید کرد این عملیات، اندک ابهت باقیمانده رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

به گزارش تحلیل ایران ، گردانهای حزب الله عراق شامگاه امروز جمعه، ضمن اعلام حمایت از عملیات نیروهای مسلح یمن در عمق فلسطین اشغالی، این عملیات را به محور مقاومت و مجاهدان آن، تبریک گفت.

بامداد امروز (جمعه) بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع انفجار مهیبی در منطقه دیپلماتیک در تل‌آویو در پی حمله پهپادی ارتش یمن خبر دادند.

در پی اصابت پهپاد یمن به ساختمانی در منطقه دیپلماتیک در قلب تل‌آویو، علاوه بر خسارات مادی زیاد، ۱ کشته و ۱۰ مجروح نیز برجای گذاشت. منابع وابسته به دستگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی، دلیل رهگیری نشدن پهپاد یمن در عملیات علیه تل‌آویو را تشریح کردند و گفتند: «سامانه‌های پدافند هوایی [اسرائیل] پهپاد را شناسایی کردند، اما به اشتباه آن را به عنوان هدف متخاصم دسته‌بندی نکردند. عامل انسانی باعث آن بود».

این منابع اما برای کاستن از میزان رسوایی رژیم صهیونیستی در این عملیات، ادعا کردند که طی ده ماه گذشته تهدیدات هوایی متعددی را رهگیری کرده‌اند.

 

حزب الله عراق با بیان اینکه این عملیات، اندک ابهت باقیمانده رژیم صهیونیستی را در هم شکست، تأکید کرد: این عملیات باعث شد که [اسرائیل] بیشتر تحقیر شود و حملات دقیق مقاومت اسلامی لبنان، باعث تلفات و شکست [صهیونیستها] شده است».

این جنبش مقاومت خاطر نشان کرد: «عملیات محور مقاومت در جبهه‌های مقابله با رژیم [صهیونیستی] اثرگذارتر شده است و اگر دشمن، میدان جنگ را گسترش دهد، رزمندگان مقاومت در نهایت آمادگی قرار دارند.

حزب الله عراق در پایان گفت که رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و عرب آن، هیچ راهی ندارند، جز اینکه تسلیم اراده ملت فلسطین شوند و بدون این مسئله، چیزی جز خواری و شکست نصیبشان نخواهد شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :