موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دولت

a/162681 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

پزشکیان: وزیر پیشنهادی بهداشت توان اجرای برنامه هفتم را خواهد داشت

  دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ — ۱۹:۳۵
تعداد بازدید : ۳۸   
 تحلیل ایران -پزشکیان: وزیر پیشنهادی بهداشت توان اجرای برنامه هفتم را خواهد داشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: رئیس‎‌جمهور تأکید کرد که فردی را به‌عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی می‌کند که توان اجرای قانون، سیاست‌های ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه را داشته باشد.

 

به گزارش تحلیل ایران ، سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به نشست مشترک این کمیسیون با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور تأکید کرد فردی را به‌عنوان وزیر بهداشت به مجلس معرفی می‌کند که توان اجرای قانون، سیاست‌های ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه را داشته باشد. 

وی افزود: از آنجایی که بانک‌ها، وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌ها همکاری مناسب را برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارند، بنابراین اعضای کمیسیون بر ضرورت اجرای کامل این قانون تأکید کردند.

رئیس‌جمهور پس از اظهارات اعضای کمیسیون در مورد تعلل سه ساله برای ترخیص 17 میلیون دلار کالای سلامت‌محور در گمرک، تأکید کرد که این مهم را در نشست سران قوا مطرح و برای ترخیص مواد اولیه دارویی، داروها، تجهیزات پزشکی و کالاهای سلامت‌محور و مواد غذایی از ظرفیت سران قوا استفاده خواهم کرد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :