موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی اربعین

a/163125 :کد

زائر اربعین هستید و نیستید، این صفحه را بخوانید

مهدی احمدی

  چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ — ۱۲:۰۳
تعداد بازدید : ۶۱   
 تحلیل ایران -زائر اربعین هستید و نیستید، این صفحه را بخوانید

در آستانه اربعین حسینی خبرگزاری فارس به منظور اطلاع‌رسانی مطلوب به زائران و عاشقان آقا اباعبدالله الحسین(ع) صفحه ویژه اربعین راه‌اندازی کرد.

ب هگزارش تحلیل ایران در این صفحه جدید‌ترین اخبار از فعالیت‌های مختلف اربعینی از همه استان‌های کشور و بسته‌های تجمیعی اطلاع‌رسانی از نقاط مختلف ایران و عراق تقدیم می‌شود.خبرنگاران این خبرگزاری با استقرار در مرز‌ها، مسیر‌ نجف به کربلا و شهر‌های زیارتی عراق از جمله کربلا، نجف، کاظمین و سامرا آخرین اخبار و اطلاعات به همراه تصاویر مختلف را تقدیم مخاطبان می‌کنند.زائران امام حسین(ع) در اربعین می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها، اتوبوس‌ها، قطار‌ها، جاده‌ها و... مرتبط با اربعین به این صفحه مراجعه کنند.
 
اطلاع‌رسانی از وضعیت مرز‌های مهران، خسروی، شلمچه، چزابه، باشماق، تمرچین و حتی مرز‌های ورودی کشور برای زائران عبوری دیگر کشور‌ها مانند مرز میرجاوه و دیگر مرز‌ها در صفحه اربعین خبرگزاری فارس انجام می‌شود.اطلاع‌رسانی از وضع آب و هوا در مسیر‌های منتهی به عراق و همچنین داخل کشور عراق خصوصاً کربلا و نجف و مسیر پیاده‌روی از دیگر خدمات این صفحه است.
 
اطلاع‌رسانی از خدمات درمانی در مرز‌ها، مسیر پیاده‌روی و همچنین شهر‌های کربلا، نجف، کاظمین و سامرا به همراه اطلاع‌رسانی از خدمات موکب‌های خدمت‌رسان مسیر از جمله تعمیر کوله‌پشتی و کالسکه، کفاشی و دیگر موکب‌ها و استراحت‌گاه‌ها در صفحه اربعین فارس انجام می‌شود.همچنین برای اطلاع‌ از برنامه‌های حرم‌های اهل بیت(ع) در عراق و وضعیت این اماکن مقدس از جمله نحوه تردد، ازدحام جمعیت و... می‌توانید به صفحه اربعین خبرگزاری فارس مراجعه کنید.
                               

  مهدی احمدی
 
  آدرس ایمیل :
  آدرس سایت/وبلاگ:
  از همین نویسنده :


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :