موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دولت

a/163134 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

گنجی: چینش کابینه را باید به خود پزشکیان ارجاع بدهیم

  چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ — ۱۶:۱۷
تعداد بازدید : ۳۳   
 تحلیل ایران -گنجی: چینش کابینه را باید به خود پزشکیان ارجاع بدهیم

تحلیلگر سیاسی و مدیرمسؤول سابق روزنامه همشهری در برنامه سپهر سیاست خبرگزاری فارس گفت: چینش کابینه چهاردهم را ما باید به خود آقای پزشکیان ارجاع بدهیم.

به گزارش تحلیل ایران عبدالله گنجی مدیرمسئول سابق روزنامه جوان در گفت‌وگو در برنامه سپهر سیاست با اشاره به معرفی کابینه چهاردهم تصریح کرد: چینش کابینه را ما باید به خود آقای پزشکیان ارجاع بدهیم، وقتی آقای پزشکیان می‌گوید برنامه بنده اجرای سیاست‌های کلی نظام است و این را بیش از ۱۰۰ بار در برنامه‌های تبلیغاتی خود بیان می‌کند، یعنی من برنامه‌ام برنامه اصلاح طلبان نیست.

وی در ادامه گفت: آقای پزشکیان می‌گوید؛ من برنامه‌ام برنامه اصولگرایان یا اصلاح طلبان نیست. بنده اصولگرایان و اصلاح طلبانی را به کار می‌گیرم که این برنامه را اجرا کنند و دنبال این برنامه باشند.

گنجی تصریح کرد: پس بنابراین وقتی به کابینه و رویکرد آقای پزشکیان نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم یک ذهن سیستمی این کار را پیش برده است چون سیاست‌های کلیه نظام که برای اصلاح طلبان یا اصولگرایان نیست. 

وی در ادامه عنوان کرد: اما اصولگرایان و اصلاح طلبان قاعدتاً باید به این سیاست‌های کلی ملزم باشند، بنابراین فرض ایشان این است که هر که را به کار بگیرد به این ملتزم باشند.

وی خاطرنشان کرد: نکته بعد این است که آقای پزشکیان در این ذهن سیستمی‌اش مسئله وفاق را هم پیش برده است، و وفاق یک موضوع شعاری نیست و مردم صحنه را می‌بینند که اگر کسی گفت بنده دنبال وفاق هستم ولی ۱۰۰ کابینه را از اصلاح طلبان چیدی خب می‌شود همان اعتدال روحانی.

گنجی در ادامه گفت: بین شعار آقای پزشکیان که سیاست‌های کلی نظام است و برای خودش نیست و چینش کابینه، کاملاً همبستگی وجود دارد.

وی در پایان گفت: اگر خودش یک شعارهای اصلاح طلبانه داشت می‌شد به او بگوییم این شعارهایی که دادی از این جنس آدم‌ها برمی‌آید‌ ولی ایشان اصلا دنبال این موضوع نیست.

                               

سیاست     دولت     مسعود پزشکیان            


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :