موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دولت

a/163532 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

حجت‌الاسلام «مجید انصاری» معاون حقوقی رئیس‌جمهور شد

  پنجشنبه ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ — ۱۸:۳۶
تعداد بازدید : ۳۱   
 تحلیل ایران -حجت‌الاسلام «مجید انصاری» معاون حقوقی رئیس‌جمهور شد

مسعود پزشکیان با صدور حکمی حجت‌الاسلام‌ مجید انصاری را با توجه به تجارب مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور منصوب کرد.

به گزارش تحلیل ایران ، رئیس‌جمهور با صدور حکمی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مجید انصاری را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور منصوب کرد.

مسعود پزشکیان در حکم انتصاب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مجید انصاری به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصریح کرده که امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جناب آقای مجید انصاری

به استناد اصل 124 قانون اساسی و با توجه به‌ مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به‌موجب این حکم جنابعالی را به سمت «معاون حقوقی رئیس‌جمهور» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیق آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :