موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/163764 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

فعالان دانشجویی در مورد انتقام ایران از صهیونیست‌ها چه می‌گویند؟

  ﺳﻪشنبه ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ — ۱۵:۱۱
تعداد بازدید : ۵۰   
 تحلیل ایران -فعالان دانشجویی در مورد انتقام ایران از صهیونیست‌ها چه می‌گویند؟

فعالان دانشجویی معتقدند صبر استراتژیک ایران اقتصاد صهیونیست‌ها را مختل کرده و تبعاتی که این رژیم داده کمتر از انتقام ایران نیست.

به گزارش تحلیل ایران : اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ پس از حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور به شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب پس از شهادت هنیه با صدور پیامی فرمودند: رژیم صهیونیستی جنایت‌کار و تروریست با این اقدام زمینهٔ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح هم دیروز اعلام کرد که «انتقام خون شهید هنیه قطعی است» 

به همین دلیل برای بررسی نظرات دانشجویان راجع به انتقام خون شهیدهنیه، با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت‌و‌گو کرده‌ایم که در ادامه جزئیات آن پرداخته‌ایم.

صبر استراتژیک ایران بر جان صهیونیست‌ها وحشت انداخته

امیر مظاهری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: نظر راجع به اینکه زمان انتقام ایران چرا این مدت طولانی شده وابسته دلایلی داخلی و بین‌المللی است.

وی افزود: این مدت علاوه بر اینکه وحشت و ترس دوباره بر صهیونیست‌ها انداخته و مثل وعده صادق منتظر حمله ایران هستند؛ نشان داد که زمان انتقام دست ایران است و هیچ فشار و روابط سیاسی خارجی تاثیر گذار در تصمیم ایران نیست و این ملت ایران است که مشخص می‌کند در چه زمانی و کی حمله می‌کند.

مظاهری تأکید کرد: پس از صبر ایران، علاوه بر اینکه وحشت و ترس همراه دارد نشان‌دهنده این است که تصمیم آخر در حمله را ایران می‌گیرد و فشارهای سیاسی هیچ تأثیری ندارد.

اقتصاد صهیونیست‌ها متلاشی شده است

وی افزود: نکته بعدی اینکه با توجه به انجام عملیات وعده صادق و عظمت بزرگ این حمله؛ الان صهیونیست ها با توجه به صحبت های سران سپاهی و کشوری ایران منتظر حمله ای بسیار شدیدتر هستند که همین باعث ایجاد تنش فکری و سیاسی در بین مقامات سیاسی و نظامی این کشور شده و درمورد بحث جنگ با ایران و محور مقاومت به اختلاف نظرهایی برخورد کردند.

مظاهری عنوان کرد: در نهایت نیز میتوان تاثیر این فشار رسانه‌ایی و گفتمانی که ایران ایجاد کرده را در اقتصاد صهیونیست ها مشاهده کرد، به طوری که هم مردم و دولت صهیونیست از لحاظ اقتصادی بسیار در بحران هستند و افت شدید اقتصاد خود را مشاهده میکنند به طوری که با کوچک ترین جنش محور مقاومت حرکت عظیمی در اقتصاد و سرمایه داری جهانی ایجاد می‌شود‌.

انتقام خون شهید هنیه از لحظه شهادتش آغاز شد

محسن سادات شریف مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره هم درباره انتقام ایران گفت: ترور شهید هنیه بیش از ضربه زدن به مقاومت ضربه به جبهه باطل بود. ضربه‌ای که به جبهه مقاومت اسلام وارد شد تنها فقدان جسم اوست و مقاومت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: درحالی که شهید هنیه بسیار قدرتمندتر از اسماعیل هنیه و برای صیهونیست ها بسیار خطرناک تر است. البته این نافی لزوم مقابله با گستاخی ها پلیدی های غیر انسانی رژیم صهیونسیتی نمیشود. بدون شک باید از کرده خود پشیمانشان کنیم.

سادات شریف تاکید کرد: انتقام خون شهید هنیه از لحظه ترور او آغاز شده است. نخستین اقدام عدم تضعیف جبهه مقاومت و به برکت مجاهدت های شهدای مقاومت اسلامی علی‌الخصوص شهید اسماعیل هنیه تقویت مقاومت و پیشروی نیروهای مقاومت اسلامی است. 

وی افزود: گام های بعدی انتقام شامل تغییر آرایش از تدافعی به تهاجمی در تمام ابعاد از دیپلماسی تا نظامی در گستره انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است. اقداماتی که دشمن متزلزل صیهونیست را دچار ناتوانی در محاسبات کرده و بیشترین آسیب ممکن را به او تحمیل کرده است. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سوره گفت: به بیان اکثر دستگاه های اطلاعاتی؛ پاسخی که قطعی است، پاسخی که مهلک است، پاسخی که چند وجهی است اما رژیم غاصب نمی‌داند از کجا و چگونه بر سرش آوار خواهد شد و از زیر پاهای سربازانش اورا فراخواهد کشید.

وی افزود: پاسخ انقلاب اسلامی همراه با ایجاد ترس و شک نیست به امنیت پوشالی رژیم صهیونسیتی است. اقدامی که موجب تعلیق پرواز ها از مبدا و مقصد اراضی اشغالی شده و کاهش ۷۰ درصد سرمایه‌گذاری و تبادلات تجاری را به همراه داشته است. این خسارات به همراه آماده باش کامل نیروهای نظامی، پدافندی صهیونیست‌ها، آن‌ها را به نقطه آسیمه‌سر رسانده است، نقطه‌ای که بهترین زمان برای وارد کردن ضربه نهایی است.

هزینه‌های زندگی در رژیم صهیونیستی به شدت بالا رفته است

حسین اشتری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس هم در مورد انتقام خون شهید هنیه گفت: مسئله انتقام زمانی مطرح می‌شود که شخصی یا کشوری عملی پیش دستانه بر علیه شما انجام داده باشد و شما به دنبال انتقام از آنها باشید؛ ضربه کاری نیرو های حماس به اسرائیل در 7 اکتبر 2023 این رژیم جعلی را وارد یک جنگی کرده که تا به امروز بیش از 324 روز که درگیر آن است.

وی افزود: گزارش تلفات این رژیم به گفته خود رسانه های عبری بالغ بر 1000 نفر کشته و 13 هزار نفر زخمی است؛ از آن زمان تا به امروز بعضا هر روز صدای آژیر خطر در این کشور به گوش رسیده که منجرب به تعطیلی چندین ساعته و ناگهانی اقتصاد این کشور شده است.

اشتری تاکید کرد: در این میان این رژیم کودک‌کش برای بازپس گرفتن حیثیت از دست رفته خود دست به اقداماتی همچون ترور رهبران مقاومت زده که نه تنها کمک به بهبود وضعیت این رژیم نکرده بلکه اوضاع را بیش از پیش برای آنان وخیم کرده است. 

وی افزود: امروز این رژیم در ترس حمله ایران به دلیل به شهادت رساندن مهمانش در تهران به سر می‌برد، ترسی که نه تنها فلج کننده است بلکه خود به نوعی یک حمله به زیر ساخت های اقتصادی و اجتماعی است. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اقتصاد کشور ها خود بهترین و بی ‌طرف‌ترین گواهان این مسئله هستند در شرایطی که انس جهانی طلا به دلیل ترس بالا رفتن تنش در منطقه رو به افزایش است؛ بازار بورس آمریکا و اسرائیل با کاهش بسیار موجه شده، با این حال ما در ایران شاهد رشد هر روزه ارزش بازار سهام هستیم که نشان از اعتماد مردم غیور و شهید پرور ایران به نیرو های نظامی خود دارد.

وی افزود: دنیا مشاهده کرد فردای وعده صادق مردم ایران در کمال آرامش خاطر در پارک ها و خیابان ها از حمله مشروع شب گذشته کشور خود صحبت می‌کردند، چرا که می‌دانند نیرو های مسلح در بهترین زمان، بهترین کنش و واکنش را به فرمان رهبر انقلاب با کمترین هزینه رقم می‌زنند.

چشم‌اندازی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد

احمدشعبانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان هم در این مورد تاکید کرد: معمولا ترس از انتقام ،بخشی از انتقام محسوب میشود،مخصوصا برای صهیونیست‌ها که ذاتا موجودات ترسویی هستند. شما ببینید هیچ زمانی نمیشنوید که یک صهیونیست انتحاری زده باشد،چون خیلی ترسو و جان‌دوست هستند. 

این سرگردانی بوجود آمده برای آن‌ها نیز اقتصادشان را با مشکل مواجه کرده است و طبیعتا اعتراضات درونی نیز برایشان به دنبال دارد.

وی افزود: چشم اندازی برای بازگشایی مدارس وجود ندارد و آن‌ها در هیچ ساعتی از شبانه‌روز امنیت ندارند و این نداشتن امنیت روانی خود عامل موثری بر پایان یافتن زندگی نکبت‌بار این قوم غاصب است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: انتقام قطعی است، هم توسط جمهوری اسلامی ایران و هم گروه‌ها مقاومت و جریان‌های آزادی خواه جهان، ما نیز انتقام میهمان عزیزمان را خواهیم گرفت.

وی افزود: اما مسئله‌ای که امروز در جهان؛ بسیار واضح و مبرهن است، سِیر نابودی رژیم صهیونستی و دست‌وپا زدن در باتلاق خون‌های زنان و مردان و کودکان مظلوم فلسطین است. 

شعبانی تاکید کرد: قطعا موسم نابودی خانه‌ی عنکبوت فرا رسیده‌است و این رژیم جعلی در آینده‌ای نه‌چندان دور پایان خود را خواهد دید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: قطعا معلمان این سرزمین هم به نسل آینده‌ی این کشور روایت صحیح و درستی از مظلومیت و آزادی‌خواهی مردم فلسطین ارائه‌خواهند کرد و ان‌شاءالله در کتاب‌های درسی چندیدن سال بعد بتوانیم حکایت آزاد شدن مسجد الاقصی و قدس شریف را روایت کنیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :