موضوعات ‌مرتبط: سیاسی استان ها

a/163909 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

فریاد خشم مردم تبریز علیه رژیم کودک‌کش

  جمعه ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ — ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۳۳   
 تحلیل ایران -فریاد خشم مردم تبریز علیه رژیم کودک‌کش

جمعه‌های خشم ایرانی‌ها در قالب راهپیمایی در استان‌های مختلف این‌بار دیگر در تبریز خودنمایی کرد تا مردم دیار نخستین پایتخت تشیع، به جهانیان ثابت کنند که در سنگر حمایت از مظلوم حاضر بوده و هیچ وقت قصد همر

به گزارش تحلیل ایران ، راهپیمایی «جمعه خشم» در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح امروز نهم شهریور 1403 با حضور گسترده مردم پس از برگزاری نماز جمعه شهر تبریز از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت برگزار شد.

در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر استکبار جهانی در کنار اعلام خشم و انزجار از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه حمایت همه جانبه خود را از مردم این منطقه اعلام کرده و به برخی کشورهای اسلامی گوشزد کردند که دست از حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی بردارند و با قطع شریان‌های حیاتی این رژیم جعلی سعی کنند تا به نابودی و اضمحلال آن کمک کنند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ایستادگی در برابر سفاکی رژیم صهیونیستی را در دست داشتند به دنیا اعلام کردند که پیروزی حقیقی از آن جبهه مقاونت و ایستادگی است و قطعاً رژیم صهیونیستی از بین رفتنی است.

جمعه‌های خشم ایرانی‌ها در قالب راهپیمایی در استان‌های مختلف این بار در تبریز خودنمایی کرد تا مردم دیار نخستین پایتخت تشیع به جهانیان ثابت کنند که در سنگر حمایت از مظلوم حاضر بوده و هیچ وقت قصد همراهی ظالم و ستمگر را ندارند.

ماندگاری رژیم جعلی صهیونیستی منجر به بروز جنگ جهانی خواهد شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در راهپیمایی جمعه خشم مردم انقلابی تبریز گفت: بحث صهیونیست دیگر فقط بحث یک رژیم جعلی نیست.

وی تصریح کرد: اگر قضیه اخیر غزه نبود، این رژیم جعلی با حمایت رژیم‌های منطقه و آمریکا، خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کرد.

امام جمعه تبریز متذکر شد:‌ جریان غزه نقشه های اینان را نقش برآب کرد و همه فهمیدند که ماندگاری این رژیم نه تنها به حقوق بشر کمکی نمی کند بلکه منجر به بروز جنگ جهانی خواهد شد.

وی بیان داشت: رژیمی که از کشتن هزاران زن و کودک ابایی ندارد، دست به هر جنایتی می زند.

مطهری‌اصل تصریح کرد: الآن در آمریکا و اروپا متفکران برخاسته اند و می پرسند که «مگر فلسطینی ها چه می خواهند که با آن‌ها این چنین رفتار می کنید؟»

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :