موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی استان ها

a/164453 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

۱۷ میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید به مدرسه می‌روند

  ﺳﻪشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ — ۱۵:۳۱
تعداد بازدید : ۴۳   
 تحلیل ایران -۱۷ میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید به مدرسه می‌روند

معاون وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در حال حاضر ۱۷ میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید وارد مدارس خواهند شد که برای مدیریت این بخش نیازمند استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها هستیم.

به گزارش تحلیل ایران از زنجان، احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش‌وپرورش ظهر در جلسه شورای معاونان اداره‌ کل آموزش‌وپرورش استان زنجان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد با تأکید بر اینکه تقویت مدارس می‌تواند ارتقای جایگاه کشور را در همه حوزه‌ها رقم بزند، افزود: به همین خاطر همه باید دست‌به‌دست هم داده و در راستای تقویت مدارس گام‌های بلند و مؤثری برداریم.

وی یکی از ضرورت‌های امروز را اهتمام به اجرای سند تحول بنیادین در مدارس سطح کشور عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع ازآن‌جهت بسیار حائز اهمیت است که باید بتوانیم در ایران اسلامی، دانش‌آموزانی را در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم، ازاین‌رو برای رسیدن به این مهم که یکی از وظایف اصلی دستگاه تعلیم‌وتربیت به شمار می‌رود، اهتمام به اجرای کامل این سند است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی کشور در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که به جد دنبال می‌شود، مربوط به پروژه مهر در آموزش‌وپرورش است، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های ما در اجرای پروژه مهر این است که ابتدابه‌ساکن همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها کمک‌حال این دستگاه در بازگشایی مدارس که مورد تأکید هیئت دولت نیز هست، باشند.

محمودزاده با تأکید بر اینکه رسانه‌ها یکی از ارکانی است که دستگاه تعلیم‌وتربیت می‌تواند از ظرفیت آن در استان‌ها در پروژه مه استفاده کند، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۷ میلیون دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید وارد مدارس خواهند شد که برای مدیریت این بخش نیازمند استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها هستیم.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش همچنین از نیروی انسانی به‌عنوان یکی دیگر از موضوعات مهم دستگاه تعلیم‌وتربیت یادکرد و گفت: موضوع اصلی آموزش‌وپرورش بحث نیروی انسانی به‌ویژه معلم است، به همین خاطر معتقدیم به هر میزان که بتوانیم در این زمینه موفق عمل کنیم، قادر خواهیم بود خروجی مطلوبی را از دستگاه تعلیم‌وتربیت شاهد باشیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :