موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/164708 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد

کالکالیست: رهگیری موشک یمن شکست خورد

  یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ — ۲۰:۲۶
تعداد بازدید : ۲۷   
 تحلیل ایران -کالکالیست: رهگیری موشک یمن شکست خورد

صهیونیست‌ها اعتراف می‌کنند که رهگیری موشک جدید یمنی‌ها با شکست مواجه شد، موشکی که روح و روان آن‌ها را در تل‌آویو به هم ریخت.

به گزارش تحلیل ایران ؛ اصابت موشک جدید ارتش یمن به مرکز اسرائیل، موجی از تحلیل‌ها را علی‌رغم تلاش صهیونیست‌ها برای کتمان این واقعیت به همراه داشت.

 

وبگاه صهیونیستی «کالکالیست» غروب یکشنبه نوشت؛ تا آنجا که مشخص شده است تلاش برای رهگیری موشک یمن در صبح یکشنبه با استفاده از موشک «کمان» با شکست مواجه شد.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد، یک رهگیر گنبد آهنین که برای موشک‌های کوتاه‌برد طراحی شده بود نیز پرتاب شد، اما این تلاش به طور کامل موفقیت‌آمیز نبود.

 

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بلافاصله مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و به اسرائیل هشدار داد که باید منتظر حملات بیشتر و عملیات خاص در آینده باشد.

«نصرالدین عامر»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: « سلاح مورداستفاده موشک بالستیک فراصوت جدید بود که سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن ناکام ماندند.» 

وی افزود: «این موشک مسافت 2040 کیلومتری را در 11 و نیم دقیقه طی کرد و باعث ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد.» 

 

شبکه خبری «العربیه» نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، نیروی هوایی اسرائیل اعلام کرده در حال بررسی دلایل عدم رهگیری موشک پرتاب شده از یمن است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :