موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست و امنیت

a/165534 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد.

اجتماع مردم تهران در حمایت از عملیات وعده صادق ۲

  چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ — ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۲۲   
 تحلیل ایران -اجتماع مردم تهران در حمایت از عملیات وعده صادق ۲

مردم تهران در پی حملات موفق موشکی ایران به رژیم صهیونیستی با حضور در میدان امام حسین از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کردند و یاد شهید نصرالله را گرامی داشتند.

به گزارش  تحلیل ایران در حاشیه این مراسم، ضمن اشاره به عملیات وعده صادق ۲، گفت: عملیات وعده صادق ۲ در حقیقت هشداری است به دنیای استکبار که ما آرام بگیر نیستیم. 

وی افزود: رژیم صهیونیستی جبار، نسل‌کش و کودک‌کش است. این رژیم سفاک باید نابود شود. امام راحل فرمود اسرائيل باید از صحنه روزگار محو شود. تا رسیدن به هدف مقدس از بین برداشتن ستمگران به این راه ادامه خواهیم داد.

.

مکتب سید حسن نصرالله مکتب پایداری است

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی دبیر مجمع پارلمانی بین‌المللی شهید سلیمانی در حاشیه این مراسم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: موشک‌باران عزتمندانه رژیم صهیونیستی توسط سپاهیان قدرتمند و عزیزمان یک گوشمالی به این رژیم خون‌خوار بود. این عملیات پاسخ به جنایت رژیم سفاک صهیونیستی در لبنان، غزه و ترورها بود.

 

وی افزود: هنوز ما داغدار شهیدان خود هستیم. ما مسیر شهید هنیه و شهید نصرالله را ادامه خواهیم داد. این عمليات قدرت‌نمایی و ظرفیت‌های سپاه عزیز ما بود. اگر رژیم خبیث صهیونیستی دست از پا خطا کند جواب اسرائيل کوبنده و نابودکننده خواهد بود. همه زیر ساخت‌های رژیم صهیونیستی مورد هدف ما قرار خواهد گرفت. 

 

دبیر مجمع پارلمانی بین‌المللی شهید سلیمانی عنوان کرد: رهبران جنایات‌کار رژیم صهیونیستی همه هدف ما هستند. تا این رژیم کودک‌کش جانی را نابود نکنیم از پا نخواهیم نشست. ما حزب‌الله لبنان را تنها نخواهیم گذاشت. همان‌طور که مردم مظلوم غزه را تنها نگذاشتیم.

میرتاج‌الدینی گفت: تا آزادی قدس این راه را ادامه خواهیم داد. این پرچم را امام به دست ما داده است. با هدایت رهبرمعظم انقلاب جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید. مکتب سید حسن نصرالله مکتب پایداری است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :