موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی اقتصاد

a/165662 :کد

تخلیه و بارگیری ۲۲۷ هزار تن کالا از بندر جاسک

تخلیه و بارگیری ۲۲۷ هزار تن کالا از بندر جاسک

  یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ — ۰۸:۴۷
تعداد بازدید : ۹   
 تحلیل ایران -تخلیه و بارگیری ۲۲۷ هزار تن کالا از بندر جاسک

۲۲۷ هزار تن کالا در بندر جاسک تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش تحلیل ایران، حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به عملکرد شش ماهه بندر جاسک، اظهار داشت: بندر جاسک به عنوان یکی از بنادر مهم شرق استان، روند رو به رشد و قابل توجهی را در پیش گرفته است. 

 

وی با اشاره به نصب و بهره‌برداری از رمپ دوم این بندر، افزود: توسعه زیرساخت‌های بندر جاسک نقش قابل توجهی در روند توسعه فعالیت‌های این بندر دارد که بر همین اساس، طی ماه‌های اخیر، رکوردهای خوبی در آن به ثبت رسیده است. 

 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان بیان کرد: بندر جاسک در شش ماهه نخست امسال با میزان 227 هزار و 664 تن، از رشد 13 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی برخوردار بوده است. 

 

محمد حسینی تختی ادامه داد: از این میزان 53 هزار و 378 تن مربوط به تخلیه و 174 هزار و 286 تن نیز مربوط به بارگیری کالاهای غیرنفتی بوده که هر کدام از این شاخص‌ها به ترتیب 14 و 13 درصد رشد به نسبت مدت مشابه سال قبل داشته است. 

 

وی گفت: تخلیه و بارگیری کانتینرهای یخچالی نیز در این بندر نیز، از رشد 10 درصدی همراه بوده و در این مدت 21 هزار و 138 TEU کانتینر در بندر جاسک تخلیه و بارگیری شده است. 

 

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان در انتها نیز با اشاره به افزایش 11 درصدی ورود کامیون به بندر جاسک، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، 556 فروند شناور وارد بندر جاسک شده‌اند که این میزان از رشد 9 درصدی برخوردار بوده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :