موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی استان ها

a/165953 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد.

بانوان ابهری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جبهه مقاومت کمک کردند

  شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ — ۱۶:۴۵
تعداد بازدید : ۱۲   
 تحلیل ایران -بانوان ابهری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جبهه مقاومت کمک کردند

زنجان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر گفت: بانوان ابهری در لبیک به فتوای مقام معظم رهبری با اهدای دهها قطعه طلا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جبهه مقاومت و مردم لبنان کمک کردند.

به گزارش تحلیل ایران ، حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده لو گفت بعد از فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر واجب بودن ایستادگی مسلمانان با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز و مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل، بانوان ابهری با مراجعه به مرکز افق امامزاده اسماعیل (ع) شهر ابهر به صورت خودجوش برای اهدای طلا و جواهرات خود به این مرکز جهت کمک رسانی به مردم لبنان اقدام کردند.

 

وی افزود: تاکنون نزدیک به ۳۰ قطعه طلا به این مرکز به امانت سپرده شده است تا به دفتر مقام معظم رهبری تحویل داده و رسید آن دریافت شود.

 

فخرالدین اضافه کرد: مرکز اجتماعی فرهنگی و قرآنی امامزاده اسماعیل (ع) فعال‌ترین مرکز افق امامزادگان این شهرستان است که به واسطه فعالیت مستمر و ارزنده هیأت امنا، مدیران مرکز و خادمین افتخاری همیشه به صورت فعال در رویدادهای اجتماعی، فرهنگی و مذهبی حضور مؤثر و تأثیرگذار دارد.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان ابهر گفت: در این مرکز در طول سال و به ویژه تابستان علاوه بر برنامه‌های دینی و مذهبی، کلاس‌های متعدد آموزشی و سرگرمی با موضوعات قرآن کریم، معرفتی، ورزشی، اردویی، خیاطی و رایانه برگزار می‌شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :