موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دفاعی امنیتی

a/166529 :کد

حمله به اهدافی در ایران به پایان رسید

ارتش رژیم اسرائیل: حمله به اهدافی در ایران به پایان رسید

  شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ — ۰۷:۳۶
تعداد بازدید : ۹   
 تحلیل ایران -ارتش رژیم اسرائیل: حمله به اهدافی در ایران به پایان رسید

ارتش رژیم اسرائیل طی بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله به اهدافی در ایران به پایان رسیده است.

به گزارش تحلیل ایران، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه اعلام کرد که این رژیم حملات خود به اهدافی در ایران را به اتمام رسانده است.

 

به ادعای وی، مراکز نظامی ایران هدف این حملات بوده اند. هاگاری در عین حال از ایران خواست از تشدید تنش خودداری کند.

 

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در خبری مشابه اعلام کرد که حمله به ایران پایان یافت. ارتش رژیم صهیونیستی نیز رسما طی بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله به اهدافی در ایران پایان یافته است.

 

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا بامداد امروز شنبه به نقل از منابع خود گزارش داد که حمله رژیم اسرائیل به اهدافی در ایران پایان یافته است.

 

ساعتی پیش رسانه‌های عبری تصویری از جلسه نتانیاهو و وزیران و فرماندهان ارتش رژیم اسرائیل منتشر کردند که گفته شد، مقامات رژیم اسرائیل در حال ارزیابی حمله این رژیم به اهدافی در ایران هستند.

 

ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه ( حوالی ساعت 2 و نیم بامداد) از شروع حمله به اهدافی نظامی در ایران، در واکنش به عملیات وعده صادق2 ایران خبر داد.

 

پدافند کشورمان در تهران و سایر مناطق با اهداف متخاصم درگیر و موفق شده است بیشتر این موشک‌ها و اهداف را رهگیری و منهدم کند.

 

رسانه‌های رژیم اسرائیل بعد از این حمله، گزارش دادند که اسرائیل سطح آمادگی خود را کاملا بالا برده و آماده دفاع از خود در مقابل حمله احتمالی ایران است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :