موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی رسانه

a/173035 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد؛

تولید بیش از ۲۰۰ آیتم چند رسانه‌ای در دهه اول ماه رمضان

  پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ — ۱۵:۲۲
تعداد بازدید : ۲۳   
 تحلیل ایران -تولید بیش از ۲۰۰ آیتم چند رسانه‌ای در دهه اول ماه رمضان

میدریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در دهه اول ماه مبارک رمضان بیش از ۲ آیتم چند رسانه‌ای مرتبط با این ماه تولید کرده است.

به گزارش تحلیل ایران ، مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در دهه اول ماه رمضان به همت ۵۰ خادم رسانه‌ای بیش از ۲۰۰ آیتم چند رسانه‌ای مرتبط با ماه رمضان و فعالیت‌های حرم مطهر رضوی تولید کرده است.

 

سید محمدرضا موسوی کیا در این باره گفت: مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی علاوه بر فعالیت در حوزه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، در حوزه تولیدات محتواهای چند رسانه‌ای که در فضای مجازی استفاده می‌شوند فعالیت می‌کند.

 

وی افزود: با گسترش ابزارهای چند رسانه‌ای و علاقه مخاطبان به چنین محتواهایی که بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مورد بازدید قرار می‌گیرند ما نیز تلاش کرده‌ایم با استفاده از خادمان رسانه‌ای علاقمند به این حوزه و خلاق، تولیدات متفاوتی را داشته باشیم.

 

مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به استفاده این محتواها در شبکه‌های اجتماعی مختلف اضافه کرد: ماه رمضان امسال تلاش کرده‌ایم با گسترش قالب‌ها و فرم تولیدات محتواهای چند رسانه‌ای، تولیدات بیشتری را برای استفاده در صفحات مختلف فضای مجازی اعم از صفحات مرتبط با آستان قدس رضوی و صفحات مرتبط با حرم مطهر رضوی داشته باشیم. همچنین سعی کرده‌ایم محتواهای تولید شده را علاوه بر استفاده در برنامه‌های تلویزیونی در اختیار رسانه‌ها، میکرو رسانه‌ها، انسان رسانه‌ها و علاقمندان به چنین محتواهایی قرار دهیم.

 

موسوی کیا همچنین درباره حجم تولیدات چند رسانه‌ای در ماه رمضان اظهار کرد: در مدت ۱۰ روز نخست ماه رمضان ۱۴۴۶ با فعالیت ۵۰ خادم رسانه‌ای بیش از ۲۰۰ آیتم مختلف تولید شده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :