موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دفاعی امنیتی

a/198023 :کد

ایران حمله به اهداف آمریکایی را آغاز کرد

ایران حمله به اهداف آمریکایی را آغاز کرد

  چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۳۴
تعداد بازدید : ۳۶   
 تحلیل ایران -ایران حمله به اهداف آمریکایی را آغاز کرد

حملات موشکی در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه ارتش تروریستی آمریکا آغاز شد.

به گزارش تحلیل ایران، دقایقی قبل، نیروهای مسلح ایران حملات موشکی و پهپادی خود به اهداف آمریکایی در منطقه را آغاز کردند.

 

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) اعلام کرد:

 

در پاسخ به تجاوز ارتش تروریست آمریکا در مناطقی از جنوب کشور به بهانه واهی سقوط بالگرد خود، برخی از پایگاه های آمریکا در منطقه هدف هجوم قدرتمند ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

 

ارتش جنایتکار آمریکا بداند در صورت تکرار تعرض به جمهوری اسلامی ایران، حملات سهمگین و گسترده تر علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.

 

به گزارش تسنیم، این حملات در پاسخ به تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به نقاطی در جنوب کشورمان صورت گرفته است.

 

ارتش تروریست آمریکا، ساعاتی قبل به بهانه ساقط شدن بالگردشان در تنگه هرمز، چندین حمله به مناطق جنوبی ایران ازجمله قشم، جاسک، سیریک و بندرعباس انجام داد.

                               

حملات     نیروهای مسلح     آمریکا            


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :