موضوعات ‌مرتبط: سیاسی دفاعی امنیتی

a/198075 :کد

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا:

به شرارت آمریکا پاسخ قاطع می‌دهیم

  پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ — ۰۵:۴۸
تعداد بازدید : ۳۳   
 تحلیل ایران -به شرارت آمریکا پاسخ قاطع می‌دهیم

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: به هرگونه تجاوز و شرارت ارتش آمریکا در منطقه، پاسخ کوبنده می‌دهیم.

به گزارش تحلیل ایران،‌ قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز و شرارت ارتش متجاوز و تروریست آمریکا در منطقه، پاسخ کوبنده و قاطع می‌دهند.

 

به گزارش تسنیم،‌ از ساعاتی پیش دور جدید حملات‌ آمریکا علیه ایران با حمله به برخی مناطق در نوار ساحلی جنوب کشور آغاز شده است.

 

در همین حال قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می‌گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

 

پس از بشته شدن تنگه هرمز نیروی دریایی سپاه اعلام کرد دو کشتی متخلف که قصد عبور از تنگه هرمز را داشتند مورد اصابت قرار داده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :