موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/160761 :کد

تحلیل ایران گزارش می‌دهد ؛

کمین نیروهای مقاومت در «جنین»؛ چند صهیونیست کشته و زخمی شدند

  پنجشنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۳ — ۱۸:۴۰
تعداد بازدید : ۳۶   
 تحلیل ایران -کمین نیروهای مقاومت در «جنین»؛ چند صهیونیست کشته و زخمی شدند

نظامیان صهیونیستی که به دنبال بازداشت نیروهای مقاومت فلسطین در «جنین» بودند، در کمین ترکیبی این نیروها قرار می‌گیرند و در جریان آن، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و ۱۷ نفر هم زخمی شدند.

به گزارش تحلیل ایران ، «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) امروز پنجشنبه خبر داد که نیروهای گردان «جنین» نیمه شب گذشته با شماری از نظامیان اسرائیلی در شمال جنین درگیر شدند.

ابوحمزه می‌گوید که رزمندگان جنین، دو خودروی نظامی اسرائیلی را به عنوان یک مقدمه کمین ترکیبی در منطقه «سهل مرج بن عامر» در شمال جنین منفجر کردند.

به گفته سخنگوی سرایا القدس، در جریان این درگیری تمامی سرنشینان این خودروها کشته و زخمی شدند و پس از آن، رزمندگان جنین با نیروهای کمکی صهیونیست هم درگیر شدند که در پی آن، چند اسرائیلی به شدت زخمی شدند.

وبسایت عبری «کودکود» گزارش داد که در جریان کمین روز گذشته نیروهای مقاومت، یک سرباز اسرائیلی کشته و 17 نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

این رسانه صهیونیست، در توضیح جزئیات این کمین نوشت: دو بسته انفجاری در مسیر کار گذاشته شده بود که در مسیر یک خودروی زرهی ارتش، از راه دور منفجر شد و در جریان آن، 17 نظامی از درجه‌های مختلف، زخمی شدند. افراد زخمی با سه بالگرد به بیمارستانهای مختلف منتقل شدند.

رادیو ارتش اسرائیل هم امروز اعتراف کرد که سربازان این رژیم در کرانه باختری، با تهدیدهای روزافزونی مانند مین و بسته‌های انفجاری روبرو هستند.

روزنامه هاآرتض درباره این کمین گزارش داد که نظامیان صهیونیست قصد داشته‌اند رزمندگان حماس را بازداشت کنند. بسته انفجاری نیز در عمق یک و نیم متری زمین کار گذاشته شده بود و همین مسئله باعث شد که بولدزرهای اسرائیلی که مسیر را هموار می‌کنند، نتوانند آن را شناسایی کنند.

به گزارش این روزنامه، پس از انفجار نخست، نظامیان دیگری برای کمک به سربازان زخمی در محل حادثه حاضر می‌شوند که یک «انفجار مهیب دیگر، در همان محل رخ می‌ده.د ظاهرا این بسته‌ها از راه دور منفجر شده است

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :